czwartek, 13 lipca 2017

Trochę czasu minęło

Hej!
Trochę czasu minęło od mojego ostatniego LO. Jak miło sobie przypomnieć jaka to fajna sprawa tworzyć tło, potem kolejne warstwy by nadać wyrazistości zdjęciu. Jak to w moich pracach - musiały pojawić się media, musiał pojawić się motyl i nie mogło zabraknąć Fabrykowych tekturek.


 Tło i tekturki zostały pokryte przy pomocy złotej folii. Zrezygnowałam ze specjalnego kleju, użyłam zwykłego magika i nałożyłam go przez maskę i pokryłam nim tekturki. Następnie przylepiłam złotą folię (używałam takiej od Primy) i wygładziłam całość. Po oderwaniu moje tekturki i tło były już ozłocone! 


Dodatki, chlapania, cieniowania to wszystko złożyło się na całość mojej kompozycji, która byłaby nudna bez tekturek. 




A użyłam w mojej pracy:

 

Pozdrawiam serdecznie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia